Gävlebloggen!

Tjabba kära läsare!

Har haft ännu en paus i bloggandet pga att jag inte haft något att skriva om. Har mest jobbat och legat hemma o glot film. Men nu börjar jag igen. Rivstartar med "Gävlebloggen"! Jag och Roffe har styrt kosan mot Gävle. Här ska vi vara tills på tisdag och ha en fin badsemester och med fotbollsmatch Gefle - Djurgården på måndag. Tyvärr... jag tog med kameran ihop om att blogga med den här, men glömde ju sladdjäveln såklart! Hade skrivit lista o allting igår kväll men man glömmer ju alltid något. Sladden till kameran var mitt "något" den här gången.

Tågresan gick lungt till, även fast vi hann sänka sex bärs var. Spelade musik på Roffes dator, jag latchade lite på msn och sen blev det ett och ett annat youtube-klipp.
Nu sitter vi iaf i lägenheten som vi har hyrt. Fick gå tio minuter och fråga tre pers innan vi hittade. Jävligt fräsch lägenhet med en... lyssna på detta... badrum som har två utgångar! Man kan gå in i den från hallen o sen fortsätta ut i sovrummet. Coooolt!! Nu ska vi styra upp lite mer här inne innan själva semesterfirandet börjar. Hör av mig senare!

Tills nästa gång vi ses... United we stand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0