En ny dag gryr i SirMattlo-land

Tjabba! En ny dag gryr i SirMattlo-land. Inte en dag för tidigt. Vad är livet utan SirMattlo? Klura på den du, för jag har fan inte en aning asså.

Vaknade tre idag och drog till Viktor. Planen var att hämta pengar hos Nutte av Kenny men ingen var där. Typiskt! Vi gled ner mot bolaget istället och sen hem till Viktor. Där checka vi semifinalen mellan Andy Murray och Andy Roddick i Wimbledon Tennis. Roddick vann. Grattis till Sebbe som hade tippat på finalparet Roddick-Federer! Blommor till dig!

Jag och Viktor gled sen ner till Paloma och tog nån bärs, snackade med en snubbe som va lite annorlunda.

Snubben: Vem av er är bäst på att slåss?
*Viktor pekar på mig*
Matte: Det är han, vi "slogs" en gång och han vann"

Sen var det tydligen inget mer med det. Han sa bland annat "ni har fan inte varit med om de ja varit med om" utan att ens säga något han varit med om. Han lät inte oss säga något vi varit med om heller haha!

FOTBOLLSHÖRNAN! om inte intresserad, scrolla ner!

Sir Alex Ferguson är bara så smart!
Efter vi sålde Ronaldo har vi 1,2 miljarder att spendera . Alla kommer försöka att råna oss genom att höja priset för deras spelare. Vad gör Sir Alex? Jo,

Antonio Valencia för 16 miljoner

Michael Owen Gratis.

Shit... snart slut på pengarna :S

Tror vi har 1 miljard kvar... vad ska vi nu ta oss till???


Real Madrid kommer givetvis att ta sig vidare från gruppspelet i Champions League och de kommer nästan lika självklart att sluta topp tvåa i La Liga. Kanske vinner de Champions League, kanske vinner de La Liga, men det är bara ett kanske och om de så hade pumpat in 25 miljarder och värvat de två bästa i världen på varenda position för en dubbel drömelva hade det förblivit ett kanske. Men spelarna som går till Real Madrid... är dom fega, eller älskar dom Real? Ronaldo vet vi sen länge att han velat gå till Real. Men sen att Karim Benzema går dit när han sett att dom värvat Kaka och Ronaldo. Att Ribery snackar om "Real eller inget" när han ser spelarna som gått dit och vill vara del av detta. Är inte de fegt? Att inte våga gå till en annan klubb, utan måste gå till den klubben som köper dom bästa spelarna. Vågar inte gå till en annan klubb som utmanar, utan alla vill vinna till högsta pris. Det är pinsamt! Jag är inte bitter, jag undrar bara om det kommer finnas någon klubbfotboll om 50 år. Om dom 50 bäspa spelarna spelar i 2 lag, att 2 lag spelar mot varandra hela tiden för att se vem som är bäst. Är det inte själva charmen att varje lag har sin stjärna? Tyck vad ni vill, jag tycker att sporten förlorar sin glans för varje dag som går. Skyller jag på Real Madrid? Nej. Skyller på dom som låter dessa fasoner fortsätta! Tyckte det var kul när United hade Ronaldo, Milan hade Kaka, Barca hade Messi, Chelsea Lampard, Liverpool Torres, Real Madrid ..... ja vad hade dom innan?



Då forsätter vi med Topp 10 som denna vecka handlar om värdaste ölen. Alltså inte godaste eller billigaste...värdaste! Och på en ärande 9:e plats hittar vi....

Miller 4.7%!

Motivering:
Supergood öl och skruvkorken gör det hela så mycket enklare! En riktig sommaröl! Sen ligger den lågt på listan tack var det den låga procent-halten och flaskorna. Flaskor är alltid tunga att bära.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. Miller 4.7%
10. Falcon Export 5.2%


Tre stekheta!

1. Michael Owen
En ex-liverpoolare som går till Manchester United, det händer inte varje dag. Vi alla i Unitedfamiljen hälsar därmed Michael Owen välkommen!

2. AJ
Har suttit i en vecka utan kanaler och med uttag som släpar mot marken. AJ, aka El-J, gled förbi i veckan ock fixade biffen. Kan inte tacka nog för det AJ, jag hade missat hela Wimbledon utan dig :)

3. Viktors granne
Het granne till Viktor som vi snackade med nyss i en halvtimma. En perfekt granne, bryr sig inte om att jag och Viktor skrek så högt vi kunde varje gång Sverige gjorde mål när vi vann med 8-1. Cred till grannen från alla! Sen är hon snygg också.


Tre iskalla!

1. Kenny
Vad ska man säga? Kanske "kan ja få mina pengar?" Men det verkar ju inte funka... vetifan vad man ska göra. Jag är inte den enda heller...

2. Real Madrid
När tar Real Madrids shoppande slut? Asså jag pallar inte mer! Står dock fortfarande fast vid att jag vill möta er i gruppen...Manchester United - Real Madrid... Motherfuckers!!!!

3. Lägga sig
Sitter här och vill inte lägga mig. Men ingen kompis är villig att sitta uppe hela natten och bara dricka o spela spel. Krogen är inte min grej. Ja har dåligt med pengar, alla som har de borde undvika krogen!



Det var allt för idag, vi ses imorgon alla mina fans! och ni andra förståss!

KOMMENTERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tills nästa gång vi ses... United we stand!

Kommentarer
Postat av: Man Utd

Hej united polare!! du är bra bloggare men börja bry dig om united istället för real stå i!

2009-07-04 @ 04:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0