Syskonträff på Rosenhillsgatan

Livebloggar direkt från skyskonträff alá Wicander. Trots att Adde Wicander inte kunde komma idag så har vi jävligt skojj. Jag Martina och Mickis sitter o lyssnar musik samtidigt som vi spelar spel.

Under ett spel, som heter Med Andra Ord, som går ut på att en beskriver ett ord medans dom två andra ska komma på vad det är. Martina var lite lurig men samtidigt väldigt vilsen när hon sa:

Martina - "Sånt här bakar vi på vårat jobb"
Matte - "Korvbröd!"
Mickis - "Hamburgerbröd!"
Martina - "Nej"
Martina - "Nej förresten nu sa ja fel..."
Mickis - "Hamburgare!!!!"
Martina - "Rätt!"

Ganska vilseledande om du frågar mig asså :)  Men jag lyckades ändå vinna tävlingen, så grymt almänbildad jag är asså! Synd att du inte är här Adde, en fjärdedel saknas! Nu fortsätter kvällen....

Tills nästa gång...United we stand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0