Tennisturneringen Örnsro Smackdown blev en succé

Fy fan! Två turneringssegrar på raken av undertecknad AKA Nadal på två dagar. Det nya racket gör sitt kan jag säga. Dom andra har ju inte en chans längre, knappt skojj längre :)

Här är jag direkt efter finalsegern över  Hd-blåbert:) Segercigg i munnen, så klart. :)


Sebbe i tennis-action


Tobbe står o slöar, blev looserfinal för han den här gången med:)


Viktor i tennisaction, blev utgång i semifinal för Mr Stockish


Nutte softar efter att ha sett en grym final i Örnsro Smackdown 09

Efter tennisen blev det en sväng till Strömpis uteservering för att ta en bira med Jocke, Johan, Robban, AJ och Tobbe. Gott som fan efter en hel dags slit på tennisplanen. Tycker att jag som vinnare borde ha fått en öl av alla men det blev tydligen inget. Dom ska få se när jag vinner Wimbledon, då blir det inga öl till någon för mina vinstpengar :)


Midsommar imorrn, vad som händer då får ni veta efteråt... mycket bilder blir det! Trevlig midsommar till alla och tills nästa gång... United we stand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0