NYTT: UNITEDHÖRNAN!!!

OjOjOj... har varit borta ett tag men mycket har hänt. Har precis börjat sommarjobba på korvbrödsbagarn och mina fötter är jääävligt illa! Känns som att nån la stekhet asfalt under mina fötter just nu!

Lyssnade på indianerna på stan med Viktor och softade, verkligen bra musik!


Sen gick jag o Sebbe för att betala biljetterna som vi besällt. Till Harry Potter 6, som verkar vara en jävligt grym film. Jag som läst boken vet men de blir kul ändå :)

Satt o kolla Sverige när dom torskarde mot England på straffar. Satt på Liquid Bar och massa  ungar från Norge som var h'är för Örebro Cupen satt och hånade oss. När jag slängde en elak blick bakåt så blev dom tysta men det tog lika lång tid för dom att börja gapa igen. Synd Sverige!

Dom e norska faans allihopa!!!


Slickar min o Sebbes Harry Potter-biljett hehehe

UNITEDHÖRNAN!!!
Fotbollshörnan startar idag. Vill börja med att säga att jag vaken älskar eller hatar Ronaldo. Ca 2 veckor innan Real Madrid köpte han från oss så sa han "Jag tänker bara på United, Real är borta från min radar": Vart är han nu? Nekar inte hans sportsliga prestationer, han har varit allt för oss på plan dom senaste två åren, men att säga så? Då har man 0 i hjärta. Men United kommer orda upp detta med bl.a värvningar av Antonio Valencia, Franck Ribery,Sergio Aguero, David Silva och Karim Benzema. Sir Alex kommer hem från semestern på söndag. Då kommer de nog hända heta grejjer!

Tills nästa gång...United we stand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0