Att ta bordtennis lite FÖR ordagrant

Sitter med Sebbe och kollar lite Paradise Hotel från Danmark. Innan dess var det gamla Big Brother avsnitt som vi satt och glodde på. Har varit hemma hela dagen och suttit och spelat poker på nätet med Sebblo. Gick åt helvete som vanligt:) Men men... idag har ja lite fler bilder att lägga upp iaf. Lite från när jag,Sebbe,Kenny och Johan körde en heldag hemma hos mig utan att göra något speciellt. Pingis på mitt vardagsrum blandad med Bamse på datorn och en korvpizza var på menyn. Korvpizzan var inte härlig :)


Johan och Sebbe spelar pingismatch med tennisboll och böcker, med filmer som nät.


Dagens outfit uteblev från sirmattlo.blogg.se, men här följer ett smakprov på vad som hade kunnat bli. För en One time only , här är en snygg outfit som jag tycker passar in när det är fotbollsmatch samtidigt som man vill gå ut senare på kvällen. Med en snygg skjorta underst har ja skymt den (lite grann iaf) med en DIF-tröjja och en DIF-halsduk. På det viset är jag redo för fotboll, sen när det är dags att gå på krogen är det bara slita av allt och gömma i busken och sen glida ut med skjortan. Militärbrallorna får ses som en bonus.




Big brother kör för fullt på TV400, bästa serien någonsin enligt Sebbe. Här är en hyllningsbild till dig Sebastian :)




Har bestämt att det nya på sirmattlo.blogg.se blir Dagens WTF!!!!?. Och Dagens WTF!!!!? den här torsdagen är den här bilden på mig. Is it wrong to be tired and unshaved? You be the judge.


Tills nästa gång... United we stand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0