Vad ska bli nya grejjen på sirmattlo.blogg.se ? Rösta!

Man startar ju ett tal bäst med ett skämt, så här kommer mitt:

Sir Alex and the Manchester United team are having a chat in the dressing room before their match against Liverpool.
"Look guys, I know they're shit..", explains Fergie, "but we have to play them to keep the FA happy".
"I'll tell you what..", pipes up Rooney, "You guys go down the pub and I'll play them on my own, how does that sound?".
"Seems reasonable.", replies fergie and the other lads, and with that they all go down the pub and start playing pool. After an hour or so, Giggsy remembers the match and turns on the pubs tv: Manchester United 1 (Rooney 10min), Liverpool 0 - is the score line. Couple of minutes later they recheck the score and it is Manchester United 2 (Rooney 11min), Liverpool 0 "- Confidently they resume their pool match for the next hour until switching back on the tv, the final score reads: Manchester United 2 Liverpool 1 (Gerrard 89min).
"WHAT!!",they exclaim and run back to Old Trafford where they find Rooney sitting in the dressing room with his head in his hands.
"What the *.!$% happened, Wayne?", bellows Ferdinand.
"Sorry lads", Rooney replies, "Bloody ref sent me off in the 12thminute".


Riktigt roligt skämt!:)



Igår var det tennisdag igen. Körde en femtimmars på tennisplanen vid Svampen. Jag,Nutte,Sebbe,Viktor,Robban,Lotten,Tina och den där jävla ungen som gnäller hela tiden om att han vill vara med. Höll på att slå ihjäl han! Speciellt när hans egna kompisar stod och spela på planen brevid. Iofs hade inte den planen något nät men ändå hehe. Vi körde iaf tennisturnering som slutade med att Viktor vann finalen mot Nutte. Själv tog man bronsmedaljen.


Drog hem till mig för att lämna grejerna och träffade på min granne med isbjörnshunden. Den är ungefär lika stor som ett lejon och vit som en isbjörn. Men den verkar schysst iaf. Senare tog vi en tripp till minigolfbanan ännu en gång och jag och Sebbe var sugna på att besegra Viktor den här gången. Men det gick ju som det gick. Både jag och Sebbe slog 12(!) slag mer än vad vi gjorde förra gången haha! Viktor vann ännu en gång medans jag fick andraplatsen. Nutte gled runt och fick skriva ner siffrorna medans han skrev "jävla as" åt folk :) 

Sorry så blev det inga bilder idag. Jag hade med mig kameran men batterierna var slut, men har laddat den inatt så imorgon blir det fler bilder! Då hade jag även tänkt att påbörja något nytt i bloggen. Dags för er läsare att rösta. Vad ska bli nya grejjen i sirmattlo.blogg.se?

Dagens lunch?

Dagens outfit? 

Dagens WTF!!!?

Rösta på Kommentarer! Veckans gästbloggare kommer även komma inom snar framtid.

Tills nästa gång...United we stand! 



Rest in Peace Johan Lövestig 1979-2009



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagens outfit!

2009-06-10 @ 15:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0