CL-final... då rök frillan

Uppehållet blev lite kortare än vad jag tänkte.

Idag är det dags för Champions League final. Manchester United ska krossa FC Barcelona... huuur enkelt som helst! Pitchers ikväll... jarrå! Dagen till ära så lät jag Nutte raka av mig mitt hår. På bilderna nedanför ser ni hela händelsen. Nu är iaf United-tröjjan på och ölen klunkas i lagom tempo så att man även ska palla Strömpis efter matchen.

Mitt tips: 2-0 United... Ronadlo 2 mål :)



Frillan börjar styras....


Nutte ville att vi skulle sluta här men njaaa....


Här ser ja lite nervös ut...

 
men det ordnade sig till slut :D


Nutte har även startat en vinsamling... bilden nedan visar att än så länge går det bra

Tills nästa gång... United we stand!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur mycket krossade de Barcelona med?;)

2009-05-28 @ 19:47:57
Postat av: SirMattlo

jävla as:)

2009-06-02 @ 13:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0